Düşüncelerin bizim için önemli. Diğer kullanıcılarla paylaşmak ister misin?
Fiyatları karşılaştır, en ucuzunu bul, yorumunu bırak.
12.08.2018 21:57
bazı özellikleri çok iyi olmasına rağmen bazı özellikleri artık çok da ilgi geçkici gelemeyn iphone modeli. Fiyatı dolar bazlı olduğu için pahalı bence başka bir sebebi yok
12.08.2018 20:04
Genelde hep iphone 5s tercih edilse senin ismi pek anılmasa da ben SEci olanlardanım. Bu telefonu alın beş yıl kullanın hiç bir şey olmaz öyle görüyorum artık. KAmera kalitesi eskimeyen yazılımı bataryası ve performansıyla her şeyi yeterli yerli yerinde bir telefon. Gösterişten uzak ama aynı zamanda kibar şık bir tasarımı var. Öyle telefonla hava atmayı seven birinin hiç işine gelecek bir telefon değil orası ayrı ama fiyat olarak da alınabilecek bütçelerde
12.08.2018 16:35
iphone farklı cihazlarda kendini seri olarak ilerletmeyi çok iyi başaranlar arasında, bu telefon modelinin özellikleri ile de ne kadar verimli olabileceğini ifade etmesi açısından donanım detaylarının oldukça yeterli olduğunu düşünüyorum
11.08.2018 19:34
Ben bu seri kalktı diye çok üzülüp farklı bir telefon almaya niyetlenmistim. Önüme düşünce bir mutlu oldum bir mutlu oldum size anlatamam serinin en güzel ve sorunsuz telefonu hiçbir donma filan gibi olumsuz şeyi olmuyor. 6 serisi genel olarak kimin ile karsilastiysam sorun olduğunu söyledi ama bundan öyle bir şey yok bu benim için çok iyi olacak. Dolar daha fazla yükselmeden de alsam ne iyi olur böyle giderse telefondur kalacağız.
11.08.2018 16:47
uzay grısı rengını ılk defa ogrendıgım ıphone serısı bu serı. bana bır renk daha ogrettıgı ıcın sevdıgım eskı telefonum :)
Türkiye'nin en kapsamlı ürün fiyatı ve mağaza karşılaştırma sitesinde milyonlarca kişiye ulaşın!