Düşüncelerin bizim için önemli. Diğer kullanıcılarla paylaşmak ister misin?
Fiyatları karşılaştır, en ucuzunu bul, yorumunu bırak.
26.03.2018 10:21
benim apple markasının şuana kadar ürettiği telefonlar arasında tasarımını en çok beğendiğim modeli bu model. 5s lerin hızıyla bir değil ama görüntü açısından aynısı. bu telefon gerçek benim için biçilmiş kaftan. telefonu çok ama çok yani çyle abartılı kullanmadığım için 16 gb aldım ancak bu telefonun hakkının 32 ya da 64 olduğunu düşünüyorum. çünkü hafızam doldu ve hata veriyor telefon.
21.03.2018 06:41
yılların telefonu
yıllardır kullandığım SE telefonumu artık daha büyük bir telefon istediğim için iphone 8 ile değiştirdim. Tamam sekiz muhteşem bir telefon ama SE'nin yeri bir başka be dostlar. Telefonu şimdi anneme verdim o da rahatlıkla kullanıyor. Bir kere hem uzun ömürlü hem uygun hem de kullanımı özellikle annem için çok kolay onun da alışma süresi çok kısa sürdü.
19.03.2018 19:37
emektarım
Bu telefonun en sevdiğim özelliği kullanımı kolay tek elle ekranın istediğiniz yerine ulaşabiliyorsunuz ve taşıması kolay ayrıca da rengi çok güzel. Bataryası ve pil ömrü de gayet başarılı. Kamera ve ekran çözünürlüğü beklenilenin çok üzerinde performans sergiliyor. Her ne kadar yeni çıkan üst modeller tercih ediliyor olsa da iPhone SE benim için bir numaradadır
14.03.2018 21:04
eski tema
eski temaya dönüş gibi oldu resmen eski kasayı sevenler olarak bunu tercih etmek güzel oldu. Yeni kasaya pek güvenmiyorum çok sıkıntılı geliyor bana. Düşük maliyetli bir iphone gayet iyi. Bence alacaklar yönelsin hiç karıştırmayın kafanızı.
13.03.2018 20:59
kuzenim almıştı şarjı 2 gün dayandı dedi inanmadım. şimdi ben kullanıyorum ve dediği kadar varmış. muazzam bir tasarım küçük telefon severler buraya
Türkiye'nin en kapsamlı ürün fiyatı ve mağaza karşılaştırma sitesinde milyonlarca kişiye ulaşın!