iştirakidir.
1.089 - 2.099 TL (37 Fiyat Seçeneği)
21 Yorum
1
Oyun Konsolları kategorisinde en popüler ürün
Sony Playstation 4 500GB
Puan Ver GÖNDER
Engin K. 19.01.2015
bizdehepsi.com çıldırmış olmalı çogu yerde 1400tl ve peşin fiyatına taksit imkanı varken burada hem 1523tl hemde taksitte fiya ... t aşırı derecede artıyor. devamı+
Cevap Yaz
Ulubey D. 29.04.2014
tek kelimeyle mükemmel bi cihaz
Cevap Yaz
Baykal R. 24.04.2014
son çıkan versiyonunu alın eski modelleri almamaya dikkat edin derim
Cevap Yaz
Bariş U. 15.04.2014
piyasada alabilceğiniz en iyi oyun konsolu...
Cevap Yaz
Mengü E. 05.04.2014
canavar gibi cihaz aklında olan düşünmeden alsın
Cevap Yaz

Sony Playstation 4 500GB

1.089,00 - 2.099,00 TL (37 Fiyat Seçeneği)
En Uygun Fiyatlar İçin n11.com'a Gelin!
akbank.com
Bu ürünü 55.59 TL'den başlayan taksitlerle almak ister misiniz?
Hemen Başvur
  • Daha Fazla Göster (-21) Gizle
İLGİLİ TEKLİFLER
ÖZELLİKLER
  • Ana Özellikler

  • Oynanabilirlik Online - LAN - Multiplayer
  • Platform Playstation 4
  • Diğer

  • Kablosuz Bağlantı Var
  • Garanti

  • Garanti Süresi 2 Yıl
  • Grafik

  • İşlemci Hızı 3.2 GHz
  • Hafıza

  • Kapasite 500 GB
  • İşlemci

  • İşlemci Tipi AMD
YORUMLAR ( 21 )
1 Kullanıcı Puanı 21 Kullanıcı Yorumu
1 Yıldız
% 0 - 0 Kişi
2 Yıldız
% 5 - 1 Kişi
3 Yıldız
% 0 - 0 Kişi
4 Yıldız
% 0 - 0 Kişi
5 Yıldız
% 0 - 0 Kişi
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Engin K.
19.01.2015
bizdehepsi.com çıldırmış olmalı çogu yerde 1400tl ve peşin fiyatına taksit imkanı varken burada hem 1523tl hemde taksitte fiyat aşırı derecede artıyor. ... devamı +
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Ulubey D.
29.04.2014
tek kelimeyle mükemmel bi cihaz
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Baykal R.
24.04.2014
son çıkan versiyonunu alın eski modelleri almamaya dikkat edin derim
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Bariş U.
15.04.2014
piyasada alabilceğiniz en iyi oyun konsolu...
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Mengü E.
05.04.2014
canavar gibi cihaz aklında olan düşünmeden alsın
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Burağan A.
28.03.2014
uncharted 4 oynamak için en kısa zamanda almayı düşünüyorm
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
İnan D.
26.03.2014
1216 mat serisi aldım bi sıkıntı yaşamadan kullanıyorum çok şükür
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Angin B.
24.03.2014
valla anlatmaya gerek yok zaten kendini anlatıyo
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Kaynak Ü.
14.03.2014
playstation aşıkları zaten alıcaktır dayanamayıp ben aldım iki haftadır kullanıyorum hatasız kusursuz
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Akin Ş.
11.03.2014
playstation 3 üm var onu satıp bunu almayı düşünüyorumm
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Sancak Ç.
04.03.2014
arkadaşlar kampanyalı satışlar oluyo ben onları takip edin derim . Konsolun yanında bikaç oyun veriyolar fiyatıda uygu na geliyo ... devamı +
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Olgun S.
02.03.2014
bana bi fifa olsun yeter fazlasıyla
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Oğul A.
22.02.2014
oyunlar çok pahalı ya daha ucuza bulabilcemiz biyer yok mu
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Yeşer B.
17.02.2014
bilgisayarda oyun oynadıktan sonra bunda oynayınca arada uçurum olduğunu anlicaksınız
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Yalvaç I.
08.02.2014
oğluma doğm günü hedyesi olarak almayı düşünüyorm arkadşlar yardmcı olurmusunuzzz
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Kurtuluş B.
30.01.2014
almayı düşünüyorum bende bayadır para biriktiriyorum
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Deni̇z P.
22.01.2014
oynarken zaman nası geçiyo anlamıyorum cidden bi başlıyorum gece sabaha kadar oynuyorum
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Kutan V.
20.01.2014
bi senedir kullanıyorum zaten bilen bilir ben çok memnunum
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Serhat H.
18.01.2014
iyi güzel bu paraya aldık memnunum ama ekstra oyun ve kol çok pahalıya denk geliyo bi playstation fiyatı daha çıkcak nerd eyse ... devamı +
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Acar R.
14.01.2014
oyun konsolu olarak bence en iyisi bu, xbox falan yalan . Blueray de oynatıyo aynı zamanda film izleme açısındanda harika
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Selmi̇n K.
08.01.2014
telefon almam bunu alırım arkadaş 1i 2si 3ü vardı bende bunuda alıcam aşığıyım
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
İNCELEME
Sony Playstation 4 500GB, Sahip Olmak İstediğiniz Konsol Belki şimdiye kadar sadece bilgisayar üzerinde oyun oynadınız. Belki de oyunculuğa daha ilk adımınızı atacaksınız. Ya da bundan önceki bütün PlayStation’lara sahiptiniz ve elinizdekini değiştirmek istiyorsunuz. Hangi gruptan olursanız olun kararsızsanız ve yeni tasarlanmış ince kasasıyla Sony Playstation 4 500GB almayı düşünüyorsanız incelemesi burada.
Yazar: Editor Admin 24/05/2017

Dış Görünüş

Yeni PlayStation 4 artık yeni tasarımıyla çok daha ince ve hafif olarak televizyonunuzun altındaki yerini alacak. Üstelik piyasadaki diğer konsolların rekabet etmesini son derece güçleştirecek kadar beğenilen ve iyi puanlar alan oyunlar özellikle Sony PlayStation için üretiliyor. Üstelik bütün bunları çok daha uygun bir fiyata elde etmiş oluyorsunuz. Bunların yanında güç verimi eskiye göre çok daha iyileştirilmiş, DualShock 4 şimdiye kadar en iyi halini yansıtıyor.

Uncharted 4, Bloodbourne gibi XBox ve bilgisayar için çıkmayan oyunlar PlayStation 4’ü piyasada en üst yere koyuyor. Eski kasasının ölçüleri ilk çıktığında bazı eleştirilere hedef olmuştu. Yeni şık kasası 26x26x3 cm  ölçüleriyle takdirleri üstüne topluyor. Ayrıca Avrupa ve Asya’da yaşayan (Türkiye de dahil olmak üzere!) şanslı kişiler için buz beyazı renginde de satışa sunulmuş olması iyi haberlerden bir tanesi daha.

PlayStation 4’ünüzü oyun oynamanın yanında onun sayesinde sıradan televizyonunuzu akıllı televizyona çevirip internete bağlanmak, Youtube, Netflix gibi uygulamalardan videolar, diziler ve filmler izlemek için kullanabilir, DVD ve hatta Blu-Ray oynatıcıya ekstra para vermenize gerek kalmadan bu aletler yerine kullanarak satın aldığınız filmleri izleyebilirsiniz.

Görüntü Kalitesi

Her çıkardığı yeni PlayStation’da ayrı bir görüntü kalitesi oynatma teknolojisi sunan Sony’nin PlayStation 4’te tek eksiği 4K kalitesinde video izleme olanağı sunmaması. Bir başka puan düşüren özelliği ise zorunlu oyun yüklemeleri yüzünden depolama alanının çabuk dolması. Bu ikinci sorunu dahili hard drive’ı dilediğiniz zaman arttırarak aşabilirsiniz.

Kolay kurulumu sayesinde de gönülleri fetheden Sony PlayStation 4 eğer önceden bir PlayStation 3’ünüz varsa HDMI kablolarını sökmek için televizyonunuzun arkasına bile uzanmanıza bile gerek bırakmıyor, yanı kabloları PlayStation 4’te de kullanabilirsiniz. Geriye sadece internete bağlanıp yama ve güncellemeleri yüklemek ya da hepsini tümden atlayıp oyun oynamaya başlamak kalıyor.

 
Editor Admin 24/05/2017
Cimri.com'da yazılım geliştirici.
Sony Oyun Konsolları