Hafif bir ürün gibi gözüküyor. Aslına bakarsanız daha amatör bir şey aramıştım ama bu ürünü gördükten sonra kafam karıştı. Muhtemel aldığımda bir çok özelliğini kullanmayacağım ama yine aklımda soru işareti kaldı alsam mı almasam mı diye. Frekans aralıkları çok iyi, gramaj olarak da çok düşük. 4 adet pille çalışması avantaj sayılmaz bence, keşke bataryalı bir ürün olsaydı kullanıcı açısından daha cazip gelebilirdi. Gazeteciyim, röportajlarda kullanmak amacıyla bakıyorum ama dediğim gibi bu ürün çok özellikli ve fazlasıyla çok yönü var. Sanırım bana biraz daha sadece ve az özellikli bir ürün gerekiyor.