iştirakidir.
2.749 - 3.585 TL (32 Fiyat Seçeneği)
15 Yorum
Puan Ver GÖNDER
Nazlim B. 30.06.2016
lg kalitesi resmen kendini belli ediyo ya
Cevap Yaz
Öncel A. 30.06.2016
lg iyidir tv alcaksan lg alcaksın cidden katılıyorum
Cevap Yaz
Ali̇ H. 23.06.2016
çok para ya bu parala tv almayınn
Cevap Yaz
Seza O. 14.06.2016
tv alacaksan lg al hiç pişman olmazsın ömürlük televizyon işte mis
Cevap Yaz
Gi̇ray A. 10.06.2016
eski tvmizden sonra bayıldık resmen ya cidden biz önceden tv falan izlemiyomuşuz
Cevap Yaz

LG 49UH650V LED TV

2.749,00 - 3.585,00 TL (32 Fiyat Seçeneği)
Aradığınız Ürünlerde En Uygun Fiyatlar n11.com'da!
  • Daha Fazla Göster (-16) Gizle
İLGİLİ TEKLİFLER
ÖZELLİKLER
  • Ağ Bağlantıları

  • Bluetooth Var
  • Ethernet LAN bağlantısı Var
  • Miracast Var
  • Web tarama Var
  • Wi-Fi Var
  • Wi-Fi standartları 802.11ac
  • Wi-Fi yönlendirme Var
  • WLAN-hazır Var
  • Ağırlık & boyutlar

  • Ağırlık 12 kg
  • Ambalaj derinliği 16,2 cm
  • Ambalaj genişliği 119,7 cm
  • Ambalaj yüksekliği 77,5 cm
  • Ayakta ağırlık 12,3 kg
  • Derinlik 77,2 mm
  • Derinlik (Ayaklı) 21,6 cm
  • Genişlik 1106 mm
  • Genişlik (ayaklı) 110,6 cm
  • Paket ağırlığı 15,8 kg
  • Yükseklik 646 mm
  • Yükseklik (ayaklı) 70,1 cm
  • Bağlantı

  • Bileşken video (YPbPr/YCbCr) girişi 1
  • Birleşik video içinde 1
  • Dijital optik ses çıkışı 1
  • DVI bağlantı noktası Yok
  • Ethernet LAN (RJ-45) port sayısı 1
  • HDMI port sayısı 3
  • HDMI versiyonu 2.0a
  • Intel® Kablosuz Ekran Teknolojisi (Intel® WiDi) Var
  • Kulaklık çıktı sayısı 1
  • Ortak arayüz Plus (CI+) Var
  • Ortak Arayüz Plus (Cl+) versiyonu 1.3
  • PC dahili (D-Sub) Yok
  • RS-232 port 1
  • SCART girişi sayısı 1
  • Ses (Sol, Sağ) dahili 1
  • Tüketici Elektroniği Kontrolü (CEC) SimpLink
  • USB 2.0 bağlantı noktası sayısı 2
  • Ekran

  • 3D uyumu Yok
  • Blade length 3840 x 2160
  • Desteklenen ekran yenileme hızları 30 Hz, 60 Hz
  • Desteklenen video modları 2160p
  • Diagonal ekran boyutu 123 cm
  • Ekran boyutu 124,5 cm (49")
  • Ekran çözünürlüğü 3840 x 2160 Piksel
  • Ekran format ayarları 4:3, 16:9, Zoom
  • Ekran şekli Düz
  • Görüntüleme teknolojisi LED
  • Hareket eklenti sıklığı 100 Hz
  • Hareket eklenti teknolojisi PMI (Picture Mastering Index)
  • HD türü 4K Ultra HD
  • PMI (Ekran Yenileme Biçimi) 1200
  • Ses azaltma Var
  • yüksek frekanslı hareket hızı 100 Hz
  • Enerji yönetimi

  • AC girdi frekansı 50/60 Hz
  • AC girdi voltajı 100 - 240 V
  • Enerji verimlilik sınıfı A+
  • Güç tüketimi 57 W
  • Güç tüketimi, etkin 0,3 W
  • Yıllık enerji tüketimi 83 kWh
  • Ergonomi

  • Entegre açma/kapama düğmesi Var
  • Montaj arabirimi 300 x 300 mm
  • VESA montajı Var
  • Paket içeriği

  • Hızlı başlangıç rehberi Var
  • Kullanım kılavuzu Var
  • Monteleme kiti Var
  • Pakete dahil kablolar AC
  • Piller dahil Var
  • Uzaktan kumanda Var
  • Performans

  • 24 p Var
  • Aile kontrolü Var
  • Altyazı fonksiyonu Var
  • Dijital Video Kaydedici (DVR) Var
  • İşlemci Çekirdek Sayısı 4
  • Saat fonksiyonu Var
  • Teletekst 2000 Sayfalar
  • Teletekst fonksiyonu Var
  • Video biçimleri H.264, H.265, M-JPEG, MPEG1, MPEG2, MPEG4, VC-1, VP8, Xvid
  • Yerel karartma Var
  • Sertifikalar

  • DLNA sertifikalı Var
  • RoHS uyumlu Var
  • Ses

  • Gömme hoparlörler Var
  • Hoparlör sayısı 2
  • RMS dereceli güç 20 W
  • Ses kod çözme teknolojileri Dolby Digital Plus
  • Ses modları Oyun, Müzik, News, Spor, standart
  • Smart TV

  • HbbTV Var
  • İnternet TV Var
  • İşletim sistemi versiyonu 3.0
  • İşletim sistemi yazılımı Web OS
  • Smart TV Var
  • Zaman kayması Var
  • Tasarım

  • Parlaklık tepe oranı 65%
  • Ürün rengi Gümüş
  • Teknik detaylar

  • Enerji tasarruf modu Var
  • LED arka ışığı Var
  • Yönetim özellikleri

  • Akıllı modlar Sinema, Enerji tasarrufu, Oyun, Fotoğraf, Spor, Canlı
  • Elektronik program rehberi Var
  • Otomatik güç kapalı Var
  • Uyku zamanlayıcı Var
  • Zamanlayıcı açma/kapama Var
YORUMLAR ( 15 )
0 Kullanıcı Puanı 15 Kullanıcı Yorumu
1 Yıldız
% 0 - 0 Kişi
2 Yıldız
% 0 - 0 Kişi
3 Yıldız
% 0 - 0 Kişi
4 Yıldız
% 0 - 0 Kişi
5 Yıldız
% 0 - 0 Kişi
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Nazlim B.
30.06.2016
lg kalitesi resmen kendini belli ediyo ya
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Öncel A.
30.06.2016
lg iyidir tv alcaksan lg alcaksın cidden katılıyorum
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Ali̇ H.
23.06.2016
çok para ya bu parala tv almayınn
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Seza O.
14.06.2016
tv alacaksan lg al hiç pişman olmazsın ömürlük televizyon işte mis
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Gi̇ray A.
10.06.2016
eski tvmizden sonra bayıldık resmen ya cidden biz önceden tv falan izlemiyomuşuz
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Yetki̇n I.
05.06.2016
ürün kısa sürede geldi hemen kurduk ilk izlenimlerimiz byaa olumlu bakalım umarım devamı da böyle olur
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Gökalp B.
30.05.2016
istediğim ölçülerde kaliteli bi tv alabildim sonunda oh be !
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Güvenç S.
26.05.2016
maç izlemenin keyfine sonunda varabildim be
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Aytuğ R.
23.05.2016
ekran ve ses kalitesi baya iyi çok beyendim
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Yaprak Z.
19.05.2016
ekran kalitesi renklerin canlılığı tek eklimeyle harikaaaaaaaaaaaa
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Büküm B.
19.05.2016
sipariş ettim 2. gün elime ulaştı kurduk hemen cidden kalitesine bayıldık diyebilirim hiç tereddüt etmeden alın d erim ... devamı +
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Si̇m Ö.
10.05.2016
tv güzel ama fiyatı beni düşündürmüyo değil
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Çinar A.
29.04.2016
ekran kalitesi olsun ses kalitesi olsun çok kalitelli harika bi ürün hiç düşünmeden alın derim
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Eflatun A.
12.04.2016
ekran kalitesi tek kelimeyle mükemmel
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
İnanç A.
10.04.2016
ürün istediğim özelliklere sahip ama bana biraz fazla geldi fiyatı
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
LG Televizyonlar