iştirakidir.
Ana Sayfa > Bebek > Geliştirme & Eğlence > Oyuncak > Baby Alive Oyuncak >
165 - 177 TL (4 Fiyat Seçeneği)
7 Yorum
Puan Ver GÖNDER
Neval G. 26.03.2012
kızıma aldım çok mutlu oldu baya onu besliyo bebeği gibi bakıyo :)
Cevap Yaz
Altan N. 17.03.2012
doğum günü hediyesi olarak yeğenime aldım beyendi baya tşk
Cevap Yaz
Ilgim R. 03.03.2012
yeğenime aldım çok mutlu oldu elinden düşürmez oldu valla :)
Cevap Yaz
Rana S. 01.03.2012
güzel bi oyuncak bazen benim bile oynayasım geliyo ya
Cevap Yaz
Bi̇lgi̇n U. 26.02.2012
fiyatı aşırı pahalı altı üstü oyuncak yani napıyonuz
Cevap Yaz

Baby Alive A7022 Canım Bebeğim

165,51 - 177,90 TL (4 Fiyat Seçeneği)
Aradığınız Ürünlerde En Uygun Fiyatlar n11.com'da!
  • Daha Fazla Göster (-28) Gizle
ÖZELLİKLER
  • Ana Özellikler

  • Hitap Ettiği Yaş Aralığı 3 Yaş+
  • Sağladığı Fayda Eğitici Ve Zeka Geliştiricidir
  • Ürün Türü Bebek-Aksesuar
YORUMLAR ( 7 )
0 Kullanıcı Puanı 7 Kullanıcı Yorumu
1 Yıldız
% 0 - 0 Kişi
2 Yıldız
% 0 - 0 Kişi
3 Yıldız
% 0 - 0 Kişi
4 Yıldız
% 0 - 0 Kişi
5 Yıldız
% 0 - 0 Kişi
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Neval G.
26.03.2012
kızıma aldım çok mutlu oldu baya onu besliyo bebeği gibi bakıyo :)
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Altan N.
17.03.2012
doğum günü hediyesi olarak yeğenime aldım beyendi baya tşk
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Ilgim R.
03.03.2012
yeğenime aldım çok mutlu oldu elinden düşürmez oldu valla :)
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Rana S.
01.03.2012
güzel bi oyuncak bazen benim bile oynayasım geliyo ya
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Bi̇lgi̇n U.
26.02.2012
fiyatı aşırı pahalı altı üstü oyuncak yani napıyonuz
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Beni̇z İ.
09.02.2012
bildiğin insan gibi yemeğini yediriyoo altını bezliyo baya anne oldu bizim kız :)
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Tufan B.
06.01.2012
çok pahalı ya bu fiyata oyuncak mı olur
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Baby Alive Oyuncak