iştirakidir.
1.515 - 1.799 TL (22 Fiyat Seçeneği)
17 Yorum
2
Çamaşır Makineleri kategorisinde en popüler 2. ürün
Bosch WAT24480TR Çamaşır Makinesi
Puan Ver GÖNDER
Asena Ü. 13.01.2015
Garantisi kaç sene acaba o mühim makine sonuçta güven olmyo ne kadar iyi marka olursa olsun bi bakıyosun çat diye bozulmuş garantisi ö ... nemli o yüzden devamı+
Cevap Yaz
İlkyaz Ü. 26.12.2014
ömürlük bi makinaya benziyo hemde 9 kg kapasitesi var valla hoş
Cevap Yaz
İpar Ç. 24.12.2014
Yıkama kapasitesi az geldi bana sanki az çamaşır alır gibi bilemedim
Cevap Yaz
Arzu Ü. 23.12.2014
Makinayı alalı 2 gün oldu 4 defa kullandım hiç bi sorun yok zaten çok araştırıp aldım memnun kalıcağıma eminim
Cevap Yaz
Hi̇sar G. 18.12.2014
Şipşak yıkıyo çamaşırı valla çok hızlı takdir ettim
Cevap Yaz

Bosch WAT24480TR Çamaşır Makinesi

1.515,00 - 1.799,00 TL (22 Fiyat Seçeneği)
Aradığınız Ürünlerde En Uygun Fiyatlar n11.com'da!
  • Daha Fazla Göster (-23) Gizle
İLGİLİ TEKLİFLER
ÖZELLİKLER
  • Özellikler

  • Enerji Sınıfı A+++
  • Renk Beyaz
  • Sıkma Devri 1200 Devir
  • Ürün Tipi Solo
  • Yıkama Kapasitesi 9 Kg
YORUMLAR ( 17 )
0 Kullanıcı Puanı 17 Kullanıcı Yorumu
1 Yıldız
% 0 - 0 Kişi
2 Yıldız
% 0 - 0 Kişi
3 Yıldız
% 0 - 0 Kişi
4 Yıldız
% 0 - 0 Kişi
5 Yıldız
% 0 - 0 Kişi
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Asena Ü.
13.01.2015
Garantisi kaç sene acaba o mühim makine sonuçta güven olmyo ne kadar iyi marka olursa olsun bi bakıyosun çat diye bozulmu 51; garantisi önemli o yüzden ... devamı +
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
İlkyaz Ü.
26.12.2014
ömürlük bi makinaya benziyo hemde 9 kg kapasitesi var valla hoş
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
İpar Ç.
24.12.2014
Yıkama kapasitesi az geldi bana sanki az çamaşır alır gibi bilemedim
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Arzu Ü.
23.12.2014
Makinayı alalı 2 gün oldu 4 defa kullandım hiç bi sorun yok zaten çok araştırıp aldım memnun kalıca&# 287;ıma eminim ... devamı +
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Hi̇sar G.
18.12.2014
Şipşak yıkıyo çamaşırı valla çok hızlı takdir ettim
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Berna M.
08.12.2014
9 kg olması çok iyi baya bi çamaşır alıyo o yönden çok büyük avantaj
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Zümra B.
06.12.2014
Bizim hanıma aldım yeni canavar gibi makine çok memnunuz tavsiye ediyoruz
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Yazgi Ç.
30.11.2014
Kurutma özelliği yok sanırım olsaydı kesin alırdım bunu çok iyi makinaya benziyo
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Peli̇t I.
28.11.2014
Çok sessiz çaışıyo ya çok güzel gerçekten gece bile çalıştırabiliyorum makinayı o kad ar sessizki J))) ... devamı +
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Uluğ O.
22.11.2014
Beyaz eşya sürekli alınan bişey değil sonuçta almışken iyisinden almak lazım
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Candan İ.
17.11.2014
baya araştırdım ama kalbim bu makinadan yana bunu alıcam sanırım
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Günçi̇çek S.
14.11.2014
valla beyaz eşya şans işi ne kadar iyi marka olsada benim gibi şansızsanız kötü çıktı mı ç& #305;kıyo benim bi yüzüm gülmedi şu çamaşır makinesinden bozulup duruyo çok dertliyim ... devamı +
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Pirilti Ö.
14.11.2014
Beyaz eşyada bosch alınır hanımlar gerisi fasafiso
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Ardiç T.
12.11.2014
Beyaz eşyada en iyi marka boshtur arkadaşlar kesinlikle düşünmeden alın
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Esi̇n F.
31.10.2014
Ben markaya güvenirim bosh diyince gözüm kapalı alırım
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Si̇mi̇n P.
27.10.2014
Kısa ayarda yıkama özelliği çok işime yarıyo tavsiye ediyorum
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Gülşah Ö.
21.10.2014
9 kg olması daha fazla elektrik ve su harcamasına sebeb oluyomuş diye duydum doğru mu bilmem ama beni bi düşündürdü açıkçası ... devamı +
Bu yorumu beğendiniz mi?
cevap Sayısı : 0
Resim Yükle
Puan Ver
GÖNDER
Bosch Çamaşır Makineleri